Napíšte náminfo@clia.sk
Nájdete nás:Metodova 9, 949 01 Nitra
Vypracovanie reklamačného poriadku
ČO VÁM PONÚKAMEOchráňte seba a zákazníkov, reklamačným poriadkom
Každý podnik, ktorý predáva akýkoľvek produkt alebo poskytuje službu musí mať vypracovaný reklamačný poriadok. V tomto dokumente definujete možnosti reklamácie a jej uplatnenia a zároveň nim chránite seba aj svojich zákazníkov.
Reklamačný poriadok musí vychádzať zo zákona a predávajúci nesmie zákazníka obmedziť v jeho právach. Vypracovanie tohto dokumentu je preto nevyhnutné zveriť do rúk odborníkov, ktorí ho dokážu navrhnúť na mieru konkrétnemu podniku. Náš tím s bohatými skúsenosťami vám takýto reklamačný poriadok pripraví.
V reklamačnom poriadku pre vás vytvoríme kompletný postup reklamácie, ale aj samotnú dokumentáciu, ktorou je potrebné disponovať vo fyzických predajniach či v eshopoch. Zohľadňujeme pritom charakter produktu a ďalšie špecifiká konkrétneho podniku.
O NÁSCLIA agentúra
Odbremeníme vás od legislatívnych povinností, ktoré štát vyžaduje a zároveň poradíme ako optimalizovať daňové základy v ústrety rozvoju a modernizácií vašej firmy.
NEWSLETTERPrihláste sa do nášho newslettera
O NÁSCLIA agentúra
Odbremeníme Vás od legislatívnych povinností, ktoré štát vyžaduje a zároveň poradíme ako optimalizovať daňové základy v ústrety rozvoju a modernizácií Vašej firmy.
SLEDUJTE NÁSSme na sociálnych sieťach
Užitočné a aktuálne informácie o témach, ktoré súvisia s podnikaním
Copyright CLIA agentúra. Všetky práva vyhradené.
Copyright CLIA agentúra. Všetky práva vyhradené.
Súhlas s cookies
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.